CB1000R

CB1000R

NJË IDENTITET I RI NË RRUGË

Kompakt dhe muskulor, vetëm me  një vështrim të shpejtë të kap syri fundet e lëmuara të metalit që pasqyrojnë traditën e një Café Racer që kërkon shumë impenjim. Është një bishë e egër me një performanc të bukur. Përshëndete, nëse guxon, Hondën CB1000R.

Ne e quajmë Neo Sports Café dhe është një stil i ri i pa mbuluar nga pas  për CB1000R. Plotësisht e ristilizuar nga rrotat e lartë, me theksim në metal, aai ka  karakter individual dhe agresiv. Me  motor dhe me kaso të përfunduar me ngjyrë të zezë të thellë, kjo motoçikletë jep  pamje të re në rrugë dhe tregon praninë e vërtetë kudo që ju udhëtoni më atë – apo kur e parkoni atë.

Trajtimi me sportivitet  me pamje agresive

Motoçikleta  me katër cilindra 998 cc – me pistonë me kompresion të lartë të fortifikuar, si CBR1000RR – mbështetet në një shasi të re; një lloj çeliku të fortë  me krahë të lëkundshëm në një anë. Fuqia maksimale është 107Kw @ 10.500 rpm(rrotullime për minutë) dhe, e kombinuar me 104Nm @ 8,250 rpm të çiftitrrotullues, ju merrni një nxitje bujare të përshpejtimit kur keni nevojë për të. Është një përzierje emocionuese e performancës së fuqishme dhe fuqisë së kontrollueshme gjatë gjithë rrugës nëpër gamën e rrotullimit.

Shiu

Vendosja me e ulët e parametrave të fuqisë që ju mund të zgjidhni ofron një mgarkesë të mesme të Engine Braking (EB) dhe HSTC lartë. Nivelet më të ulëta të fuqisë dhe të çiftit rrotullues janë fokusuar në 3 ingranazhet e para – ju keni nevojë më së shumt  atëherë kur është kohë me lagështi.

Standard

Kjo mënyrë përdor vendosjen në pozicion të mesëm për energji, HSTC , EB. Ajo redukton fuqinë e marsheve të parë dhe të dytë, dhe përdor një kurbë të energjisë që radhitet vetëm nën regjimin SPORT. Ekziston një çift rrotullues i reduktuar në hapje minimale  për të mbajtur motorçikletën të butë dhe të qëndrueshëm kur jeni duke i dhënë me ose pa ngarkesë fuqie. Gjithashtu lejon edhe rrëshqitjet e vogla  të rrotave të pasme duke e mbajtur  rrotën e përparme në tokë.

Sport

Kur doni  këtë stil, ai përdor parametrat e fuqisë së lartë me nivelet me ato më të ulëta të EB dhe HSTC për të shpërndarë fuqinë 100% përmes të gjitha gjashtë marrsheve. Është sikur të heqësh atë nga zinxhiri; çift ​​rrotullues maksimal në të gjitha pozicionet  me hyrje shumë të vogël nga HSTC.

Përdoruesi

Një mënyrë e programueshme që lejon atë që e nget të zgjedhi midis 3 cilësimeve, është gjithashtu e mundur t’i ruani ato edhe për përdorim të ardhshëm.

 

x-adv-2








TË DHËNAT TEKNIKE

Motorri

Bore × Stroke (mm) 75mm x 56.5mm
Carburation PGM-FI
Compression Ratio 11.6:1
C02 Emissions 140
Engine Displacement (cc) 998cc
Engine Type (cm³) Liquid-cooled DOHC In-line 4 cylinder
Max. Power Output 107kW @ 10,500rpm
Max. Torque 104Nm @ 8,250rpm
Starter Electric

Rrotat

ABS System 2 channel
Brakes Front 310mm double disc
Brakes Rear 256mm single disc
Suspension Front Showa SFF-BP USD fork
Suspension Rear Showa BRFC (Balance Free Rear Cushion)
Tyre Size Front 120/70 ZR17
Tyre Size Rear 190/55 ZR17
Wheels Front Cast aluminium
Wheels Rear Cast aluminium

Përmasat dhe Pesha

Battery Capacity (VAh) 12V/8.6AH
Caster Angle 25°
Dimensions (L×W×H) (mm) 2120mm x 789mm x 1095mm
Frame type Steel mono backbone
Fuel Tank Capacity (Litres) 16.2 litres
Fuel Consumption 17.2km/litre
Ground Clearance (mm) 135mm
Kerb Weight (kg) 212kg
Seat Height (mm) 830mm
Trail (mm) 100mm
Wheelbase (mm) 1455mm

Transmisioni

Clutch Wet, multiplate clutch
Final Drive Chain
Gearbox 6 speed

Instrumentet dhe Elementet elektrike

12v Socket Optional Accessory
Headlights LED
Instruments LCD
Tail Light LED