CMX500 REBEL

CMX500 REBEL

SHPREHE INDIVIDUALITETIN TËND

I bukur tradicional

Një motor i modifikuar ‘bobber’ në të cilin pamja origjinale tradicionale lidhet me teknologjinë moderne.

NDJEHU I LIRSHËM

Vendose emrin tuaj mbi atë

Rebel CMX500 ka të bëjë me lirinë për të gjithë motoçiklistët, veçanërisht për mbajtësit e licencave A2. Me një motor të fortë, me ftohës të lëngshëm, me cilindra paralel dyshe të mbështetur fort në shasi të ulët. Rebel CMX500 është një motoçikletë mahnitëse që duket si një telhajo e paprekur që është gati për kudo që imagjinata juaj do të shkojë.

UDHËTIM I LEHTË

Rebeli merr një rrugëtim tjetër.

Me fuqinë që i jep motori me dy cilindra paralele tashmë të provuara, reagimi i tij është miqësor, i qetë dhe linear – ideal nëse më përpara keni përdorur një motoikletë më të vogël. Pozicioni hipur ka një ndjesi relaksuese kur uleni, krahët e shtrirë, në lartësinë e ulët të sediljes, gati për autostradë; është i rehatshëm dhe i lehtë për t’u drejtuar edhe kur jeni me shpejtësi të ulët. 


I RËNDË DHE ORIGJINAL

Karakteristikat inovative të “Rebel” janë të dizenjuara dhe të bazuara në vlerat e vërteta të dëshirës për shkëputje dhe liri individuale.
Për tu larguar nga performanca e lartë me rpm-fokus e CBR500R, një skicë e ripunuar e injektimit të karburantit PGM-FI i ka dhënë motorit të “Rebel” karakter krejtësisht tjetër. Ai ka fuqi më të madhe të përmirësuar me rrotulluime më të mëdha prej 43.2Nm @ 6.000 rpm dhe – duke u kombinuar me fuqinë maksimale prej 34kW @ 8.500rpm – siguron përshpejtim të kënaqshëm dhe performancë të fortë në udhëtim.

Tingulli i duhur

Marmita 2-1 është projektuar me dy dhomat rezonatore së bashku me një zbutës të zhurmave e tipit ‘shotgun’ me diametër 120mm . Tingulli i prodhuar ka një pulsim të thellë falë ndezjes me faza 180 °. Kalojeni në marrshin e 6 të shpejtësisë dhe do të befasoheni se sa i fortë është ky motor.





TË DHËNAT TEKNIKE

Motorri

Bore × Stroke (mm) 67 x 66.8
Carburation PGM-FI
Compression Ratio 10.7:1
C02 Emissions (g/km) 86
Engine Displacement (cc) 471cc
Engine Type (cm³) Liquid-cooled, DOHC
Max. Power Output 33.5kW/8,500rpm
Max. Torque 44.6Nm/6,000rpm
Oil Capacity (Litres) 3.2 litres
Starter Electric

Rrotat

Suspension Front 41mm Telescopic forks
Suspension Rear Showa with pro-link system
Tyre Size Front 130/90-16M/C 67H
Tyre Size Rear 150/80-16M/C 71H
Wheels Front 16M/C x MT3.00
Wheels Rear 16M/C x MT3.00

Përmasat dhe pesha

Battery Capacity (VAh) 12V
Caster Angle 28°
Dimensions (L×W×H) (mm) 2,188 x 820 x 1,094
Fuel Tank Capacity (Litres) 11.2L
Fuel Consumption 26km/litre
Ground Clearance (mm) 136mm
Kerb Weight (kg) 190kg
Seat Height (mm) 690mm
Trail (mm) 110
Wheelbase (mm) 1488mm

Transmisioni

Clutch Wet multiplate Hydraulic
Final Drive Chain
Transmission Type 6-speed

Instrumentet dhe Elementet elektrike

Headlights Bulb 55W
Instruments Digital
Tail Light Bulb 8.3W