CRF1000L Africa Twin

 

CRF1000L Africa Twin

Thirrja për vende të ashpra e të egra mund të vijë në çdo kohë

Kur të ndodhë, duhet të jeni gati për të. Afrika Twin Adventure Sports ka një depozitë karburanti me kapacitet të madh, ndalesë  të gjatë në udhëtimi për pamje më të mirë të terrenit dhe mbrojtje më të mirë të motit. Throttle By Wire vjen me 3 mënyra të drejtimit të mjetit – dhe një model shtesë G për të ngarë jashtë rrugëve të asfaltuara – plus një mori të cilësive të tjera inovative për t’ju çuar më tej se ku keni shkuar ndonjëherë më parë. Me një prekje të fundit, ne  kemi dhënë ngjyra të veçanta për të festuar dhe përkujtuar përvjetorin e 30-të të motoçikletës. Gjithçka duket mirë për tu nisur … jeni gati?

Një frymë aventureske është e vështirë për tu përmbajtur.

CRF1000L Afrika Twin Adventure Sport nuk frikësohet as nga rrugët më të këqija në botë. Nuk ka asgjë që mund ta ndalojë, as juve me sa duket. Veri, Perëndim, Lindje apo Jug, çdo drejtim që zgjidhni, ky motorçiklet është i pajisur për t’ju çuar kudo. Sa larg doni të shkoni me të, është tërësisht në dorën tuaj.

Motori i ri i CRF1000L ka një bosht të lehtë balancimi dhe një sistem të rishikuar të hyrjes dhe shkarkimit për të përmirësuar fuqinë rrotulluese të nivelit mesatar. Është një kombinim që përçon reagim të ethshëm dhe energjik – sipas kërkesës. Së bashku me paketën e kontrollit të menaxhimit të motorit, ky mjet ju jep vetëbesimin për të ecur  në të gjitha llojet e terrenit, në qytet, fshat apo shkretëtirë.

E lehtë dhe kompakte

Motori ndihmon jo vetëm  udhëtime në distanca të gjata, por rehaton edhe motoçiklistin. Ai mbahet nga 6 ganxha, qe mbajnë dridhjen në minimum. Shasia – një mbajtëse gjysmë dyshe prej çeliku – është e fortë dhe me zhdërvjellësi të jashtëzakonshme në udhëtime me shpejtësi të lartë dhe në  dhe ato me shpejtësi të ulët  jashtë rrugëve të asfaltuara.

 

Çdo gjë është shumë e thjeshtë ; vetëm zgjidhni udhëtimin që i përshtatet gjendjes tuaj emocionale, aftësive dhe kushteve tuaja.

 

Ekzistojnë tre sete kombinimesh: TOUR vë në përdorim setin me  FUQINȄ   maksimale  dhe siguron nivelin mesatar të Frenimit të Motorit i kombinuar me një nivel të lartë HSTC. URBAN përdor setin me FUQINȄ e nivelit të mesëm me të njëjtat parametra si TOUR për HSTC dhe EB.


Të gjitha rrugët janë të arritshme me 3 stile të ndryshme të ngarësve të motorçikletave.

Një mënyrë e katërt – USER – i lejon motoçiklistit të vendosë dhe të ruajë një kombinim të preferuar të niveleve të Fuqisë, Motorrit, Mënyrës së Frenimit  dhe HSTC. Për performancën më të mirë jashtë asfaltit shtyp butonin G; që përdoret në të gjithë mënyrat e ngarjes, ai modifikon kontrollin e igranazheve që i jep mundësinë për ngarje  më të drejtpërdrejtë nëpërmjet Dual Clutch Transmission

Siç nënkupton emri, ekzistojnë dy igranazhe, të kontrolluara në mënyrë të pavarur nga qarku i tyre elektro-hidraulik. Njëra është për startim të marrsheve 1, 3 dhe 5 dhe tjetra për 2, 4 dhe 6, kështu që kur përzgjidhet marrshi ata kalojnë nëpër njëri tjetrin. Është lehtësisht e lëvizshme, e shpejtë dhe eliminon shokun në ndërrimin e marrsheve –duke e mbajtur motoçikletën të qëndrueshme –nëse jeni duke i lëvizur ato lartë ose poshtë, përmes ingranazheve.

Zgjidhni mënyrën që dëshironi për të bërë xhiro dhe DCT bën pjesën tjetër; vetëm kap timonin dhe le të fillojë aventura. Mënyra i drejtimit dhe HSTC mund të rregullohen në çdo kohë duke përdorur kontrollet në pajisjen e ndarjes së marrsheve.

Një mënyrë standard e ngarjes manuale lejon ndryshimin marrshit  duke përdorur dorezë të vogël  në timonin e majtë. Modaliteti D ofron balancën më të mirë midis ekonomizimit të karburantit dhe komfortit në ngarje, ndërsa modaliteti S i jep tre forma të ndryshme si modele më sportive të ndarjes së marrsheve.








TË DHËNAT TEKNIKE

Motorri

Bore × Stroke (mm) 92.0mm x 75.1mm
C02 Emissions 109
Engine Displacement (cc) 998cc
Engine Type (cm³) Liquid-cooled 4-stroke 8-valve parallel twin with 270° crank and uni-cam
Max. Power Output 70kW/7,500rpm (95/1/EC)
Max. Torque 99Nm/6,000rpm (95/1/EC)
Starter Electric

Rrotat

ABS System 2-Channel with rear ABS off switch
Brakes Front 310mm dual wave floating hydraulic disc with aluminium hub and radial fit 4-piston calipers and sintered metal pads
Brakes Rear 256mm wave hydraulic disc with 1-piston caliper and sintered metal pads.

Also Lever-Lock Type Parking Brake System on DCT model with additional slide type 1-piston caliper

Suspension Front Showa 45mm cartridge-type inverted telescopic fork with hydraulic dial-style preload and damping (compression & rebound) adjuster, 252mm stroke, 224mm axle travel
Suspension Rear Monoblock cast aluminium swing arm with Pro-Link with gas-charged damper, hydraulic dial-style preload adjuster and rebound damping adjustment, 240 mm rear wheel travel, 101 mm stroke
Tyre Size Front 90/90-R21 tube type
Tyre Size Rear 150/70-R18 tube type
Wheels Front 21M/C x MT2.15 Wire spoke with aluminium rim
Wheels Rear 18M/C x MT4.00 Wire spoke with aluminium rim

Përmasat dhe pesha

Battery Capacity (VAh) Standard
Dimensions (L×W×H) (mm) 2340mm x 930mm x 1570mm
Frame type Steel semi-double cradle type with high-tensile strength steel rear subframe
Fuel Tank Capacity (Litres) 24.2 litres
Fuel Consumption 61.3 mpg (WMTC)
Ground Clearance (mm) 270mm
Kerb Weight (kg) 243kg
Seat Height (mm) Standard height 920mm / Low position 900mm
Wheelbase (mm) 1580mm

Transmisioni

Clutch Wet, multiplate with coil springs, Aluminium Cam Assist and Slipper clutch
Final Drive O-ring sealed chain
Gearbox Constant mesh 6-speed

Instrumentet dhe Elementet elektrike

Headlights Dual LED (1 High/1 Low)
Instruments Rally style negative LCD instrument display including: Riding Modes, Speedometer, Tachometer, Fuel, Gear position, ABS, HSTC, Odometer, Trip and Clock
Tail Light LED