NC750X

NC750X

QENDRA E RE E AVENTURAVE HONDA

NC750X është e pajisur me dizajn të fortë të ri dhe karakteristika të përmirësuara të performancës. E ndërtuar me një motor të rafinuar prej 750cc, qëndresë për  udhëtim të gjatë dhe një transmetim opsional të dyfishtë të frenave – ajo ka gjithçka që ju nevojitet për të udhëtuar pa frikë drejt aventurës.

 

NC750X ka dizajn kompakte, të thyer dhe karakteristika të reja të performancës që sigurojnë që ju të eksploroni në të dy drejtimet;  komoditetin dhe stilin. Me një pozicion të lartë në ngarje  për një shikueshmëri të qartë, trajtim të zhdërvjellët dhe performancë të fuqishme – ai është shoqëruesi i përsosur i udhëtimit për kudo që të shkosh. Të bën përshtypje kursimi i  karburantit dhe hapësirë ​​të madhe e mbajtjes të saj  të brendshme, kështu që  judo të arrini kudo me efikasitet maksimal.

                                                          

Përveç se tregon të dhëna tipike si konsumimi i karburantit, temperatura e ngrohjes dhe shpejtësia e nxehtësisë,  LCD më e madhe dhe e ndritshme e NC750X ju bën të informuar për ecurinë e motoçikletës me përdorimin e dritave intuitive me ngjyra.

 

Lëvizja me me vrull përpara ka pesë mënyra të ndryshme: DCT Opsionale, Gear, Rev, Eco dhe Shift – secila me grupin e vet të ngjyrave që korrespondojnë me ecurinë e motoçikletës. Kjo do të thotë që ju mund të kontrolloni se në çfarë marshi është motorçikletë, numërimin rev, ose edhe se sa me efikasitet ju jeni duke e ngarë – të gjitha me vetëm një shikim të vrullit të lëvizjes.

DCT siguron që NC750X bën ndryshime jashtëzakonisht të qeta të marsheve pa asnjë humbje në ngarje – kështu nuk do të humbisni asnjë moment, nëse jeni duke udhëtuar për të punuar ose duke u nisur për argëtim në fundjavë. Ekzistojnë tre mënyra të ndryshme që përputhen me mjedisin tuaj, duke përfshirë edhe modalitetin dinamik S (Sport) që ju jep një udhëtim të shkëlqyeshëm me lëvizjen e lehtë të një kaloni.

 

Sistemi i ri DCT gjithashtu vjen i ngarkuar me verifikimin e këndit , e cila automatikisht ndryshon ndërrimin e marsheve në varësi të shkallës së inklinacionit. Kjo do të thotë që ju të merrni  rrotulluimin e duhur në ngjitje të pjerrëta dhe përmirësim të kontrollit të motorit për zbritje të thella.

 


integra







TË DHËNAT TEKNIKE

Motorri

Bore × Stroke (mm) 77 x 80mm
Carburation PGM FI electronic fuel injection
Compression Ratio 10.7: 1
C02 Emissions 81
Engine Displacement (cc) 745cm3
Engine Type (cm³) Liquid-cooled 4-stroke 8-valve, SOHC parallel 2-cyclinder
Max. Power Output 40.3kW @ 6250 rpm
Max. Torque 68.0Nm @ 4750 rpm
Oil Capacity (Litres) 3.7L
Starter Electric

Rrotat

Brakes Front 320mm single wavy hydraulic disc with 2-piston caliper and sintered metal pads. 2-channel ABS.
Brakes Rear 240mm single wavy hydraulic disc with 2-piston caliper and resin mold pads. 2-channel ABS.
Suspension Front 41mm telescopic fork
Suspension Rear Monoshock damper, Pro-Link swingarm, 150mm travel
Tyre Size Front 120/70ZR-17M/C
Tyre Size Rear 160/60ZR-17M/C
Wheels Front Multi-Spoke Aluminium Cast
Wheels Rear Multi-Spoke Aluminium Cast

Përmasat dhe Pesha

Battery Capacity (VAh) 12V-11 .2AH
Caster Angle 27 degrees
Dimensions (L×W×H) (mm) 2230mm x 845mm x 1350mm
Frame type Diamond; steel pipe
Fuel Tank Capacity (Litres) 14.1 Litres
Fuel Consumption 28.6km/l (WMTC mode)
Ground Clearance (mm) 165mm
Kerb Weight (kg) 220kg
Seat Height (mm) 830mm
Trail (mm) 110 mm
Wheelbase (mm) 1535mm

Transmisioni

Clutch Wet multiplate clutch
Final Drive Chain
Gearbox 6-speed manual clutch transmission

Instrumentet dhe Elementet elektrike

Headlights LED
Ignition System Computer controlled digital transistorised with electronic advance
Instruments Digital speedometer, digital bar-type tachometer, clock, bar-type fuel meter, two trip meters, gear position indicator, ‘instant’ and ‘average’ fuel consumption and coolant temperaturewarning light.
Tail Light LED